יום שני, 9 באפריל 2012

מזל טוב ! אתר חדש נולד !


חברים יקרים, ברוכים הבאים לאתר החדש שלי:


בחדר החמים והנעים שלי תמצאו מידע על הטיפולים שלי בסביבה הטבעית, מידע על סדנאות והרצאות וכמובן קישור שיוביל אתכם ישר לבלוג.

אתם תמיד מוזמנים לקפוץ לביקור וכמובן להביא איתכם חברים חדשים: החדר פתוח עבורכם 24 שעות ביממה, כל ימות השנה.

אם תרצו, אתם יכולים להשאיר לי פתק, בבלוג או במייל: עם מחשבות, שאלות או פשוט דרישת שלום (כדי שאדע שעברתם בסביבה..).

לעיצוב האתר, לבניה, לפרטים, לתמיכה הטכנית והרגשית (מאז ומתמיד) אחראי החצי השני שלי, המוכשר והנפלא- לידור. האיש שבזכות העידוד והתמיכה שלו גם הבלוג הזה יצא לדרך.

תודה ללידור היקר שלי על האתר שיצא בדיוק כמו שדמיינתי ועל כל מה שאתה בשבילי.

בהזדמנות זו אני ממליצה לכם בחום להכנס לאתר שלו ולהנות מהעבודות המדהימות והמקוריות שלו:


ולקינוח: ד"ר סוס האהוב, שבפשטות האופיינית לו, נותן תמיד חומר למחשבה:

“Be who you are and say what you feel because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind”

(Dr. Seuss)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה